pátek 22. února 2008

21.února 2008

Jelikož celí den pršelo a bylo blé,hráli jsme si z Jiříkem doma .Nejvíce jsme si malovaly a to Jiříkovi oblíbené vláčky.Takto namaloval Jiřík těhotnou mašinku,co čeká malého vláčka :o))

7 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak těhotná mašinka mě dostala, dětská fantazie je prostě bezbřehá :-) to bych si taky zdokumentovala..

Lucka73 řekl(a)...

tý jo - to je mazec, co je nenapadne..... Aź mu bude patnáct, bude se do krve hádat, že to tak nebylo :oDDDDD
A pak se důkaz bude "hodit" :o)))

klarissa řekl(a)...

...tak to je bomba...je vidět, že se klučík vyzná... :o)

Petra řekl(a)...

To je fantazie!!!Já teda mám oooobrovskou představivost,ale tímto mě trumfnul!

Lesana řekl(a)...

Těhotná mašinka :o))) Úžasný, to by mě nenapadlo.

dib řekl(a)...

to je úžasný vynálezce :-)

Ratu řekl(a)...

jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů, to je takový ten dojáček, krásný:-)