pondělí 31. března 2008

31.března 2008


Dnes bylo zase krásně a tak jsme šli na hřiště,kde se Jiřík vyblbnul.Potom přišla Kristínka ze svým psem a já koukala,pes se šel klouzat:o))

17 komentářů:

katth řekl(a)...

jeee!!! to je bozi! ja teda na prvni pohled myslela, ze je to koza... no, ale kde by se tam vzala, ze jo ;)

Dadouch řekl(a)...

To je supeeeer :o)) Šikovný pejsek....

Iva Veselá řekl(a)...

jééé ze psem jsi mě opradu pobavila, to jsem ještě neviděla

Lucka73 řekl(a)...

No, pejsek je šikula!!! A ty ještě větší, že jsi ho stihla vyfotit!!!

M-Kocurek řekl(a)...

:o) Super záběr, tohle vidím teda poprvé!

klarissa řekl(a)...

...ten je dobrej...a ty rychlá...

Celenka řekl(a)...

Teda tak tenhle záběr nemá chybu. Co by se pes nudil, ne???Když se může jít klouzat.....pobíhat a očůravat patníky umí přece každej!

Ratu řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ratu řekl(a)...

jééééééé, dobrá náhodička, já ve stejný den vyfotila taky psa na klouzačce, byl menší, méně chlupatý a rozhodně nebyl z klouzačky tak nadšený jako tento:-)
Jeho velící holčička ho se slovy:on se klouže rád vynesla na vysokou klouzajdu a pak ho po ní poslala dolů.vypadal legračně,ale nemyslím, že by se klouzal rád, ještě že to vodítko bylo takové to samoodvíjecí:-)

Monča řekl(a)...

teeda toho našeho bych tam rozhodně nedostala, ten na adrenalinové sporty není :(

Marti - Norreen řekl(a)...

Tak klouzací pes je super

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

to je naprosto suprový :-D

čiřikaví řekl(a)...

uááá to je super - náš pes se taky rád vozí :)

Gabiks řekl(a)...

hravý to pejsek ...

mk řekl(a)...

Chybí už jen pes na kolotoči. Mel

dib řekl(a)...

tak to je mazec! jednak jsem to ještě neviděla, a druhak obdivuju tvoji pohotovost!

Lenka Pokorná řekl(a)...

super foto!! asi jsem jí už viděla na tvém LO? /povedeném mmch/
Je neuvěřitelný jak je každý pes jiný.. To naše trdlo by se ke klouzajdě ani nepřiblížilo.. :-D On je ze všeho tak vyplašenej .-D