čtvrtek 12. června 2008

11.června 2008



Jirka chtěl jít ze spolužáky ven,když jsem pro něho asi za hodinku sla zůstala jsem hledět jak puk.Jirka si v klidu projíždí kaluží a zastříkaný byl až ve vlasech.tak jsem ho vyfotila a hned nahnala do vany.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

that's really cute..wish i had one too.

Anonymní řekl(a)...

wala pulos imo blog.

Anonymní řekl(a)...

that's really cute..wish i had one too.

Anonymní řekl(a)...

that's way too cool.

Anonymní řekl(a)...

The owner of this blog has a strong personality because it reflects to the blog that he/she made.

Anonymní řekl(a)...

I could give my own opinion with your topic that is not boring for me.

Anonymní řekl(a)...

It could give you more facts.

Lucka73 řekl(a)...

A zase!! Teda, tys to na mě nahrála - kolo v louži je bombastický!!! Fakt nádhera

ajka75 řekl(a)...

Super fotka,ako ta voda caka vsetkymi smermi. :-)

Anonymní řekl(a)...

super pro mě je to fakt pěkné

dib řekl(a)...

no to je fantazie, úžasná fotka!!!
(co se to sem cpe za gemblery.. nejsi jediná, potkávám je fšude :-/)