pondělí 19. května 2008

15.března.2008


Dnes jsem byla na služebce v Olomouci a potom jsem se zastavila za tchánem ,který je teď v plicní léčebně Paseka nedaleko Štemberka.Je to nejen plicní ,ale i pohybová léčebna.Je tam moc krásně,stylové budovy a překrásný park.


Jeden hodný pán Jiříka povozil na svém vozítku po parku,potom mu to dal vozítko na rychlost želva a nechal ho chvilku jezdit samého,což se Jiříkovi moc líbilo.


Těsně před Olomoucí jsem objevila tuto pevnost.Libor ví jak se jmenuje,ale já a má skleróza si to nepamatujeme :o)) a tak snad někdy dodám i název,jestli se Libora nezapomenu zeptat:o))


A zde jsme si dali moc mňam oběd :o))


Pohled z cesty na Svatý Kopeček.

No a potom hurá domů :o))

1 komentář:

dib řekl(a)...

hm, tak já jsem v olomouci a štenberku strávila spoustu času, ale o téhle nádheře nevím.. pěkné.