pondělí 19. května 2008

16.května 2008


Dnes jsem musela na firmu a pak ještě dovést zakázku zákazníkovi a jela jsem konečně kolem řepkového pole.Jelikož jsem jela v koloně ,tak jsem ho musela cvaknout za jízdy.Jsem ale ráda ,že zde u nás žádné řepkové pole není,protože ta řepka mě i známým ,co jsem o ní mluvila šíleně smrdí.



Po návratu do naší dědiny mne čekalo zajímavé překvapení.Místo majky vánoční stromek :o))
Nějaký škodolibec ji podřezal a tak s toho udělali kluci vánoční stromek coby recesi.

3 komentáře:

Mony řekl(a)...

Celkově krásné fotky..moc

Kičína řekl(a)...

Pole nádhené a u vánočního stromku jsem se pobavila, i když Májky je určitě škoda

dib řekl(a)...

heh, myslela jsem, že vánoční strom tam nasadili přímo zloději. ale takto je to lepší, místní se zlodějům elegantně vysmáli :-)