pondělí 28. dubna 2008

27.duben 2008


Dnes jsme byli na Svatovojtěšské pouti ve městě.Jako na každé pouti tam byli pouťové atrakce.Jiřík byl nadšený.Začal na malém řetízkovém kolotoči,potom na římské lavici a na konec si troufl i na velký řetízkový kolotoč.Nedivím se tomu,já ze svým taťkou jezdila na velkém řetízkáči od 3 let a on má 4,5 roku.Potkali jsme tam Tomáška,Petříka a Lidušku a Jiřík si to přímo užíval z kamarády z cvíča.Jí se nechala přemluvit kamarádkou Andreou a šla na Brooster(na tu hrůzu ,co jezdí i hlavou dolů) a byla to málem má smrt,jak jsem byla vyděšená.Byl to krásný den.

P.S:ta fotka z Jiříkem na řetízkovém kolotoči nebyla nijak upravena a moc se mi líbí ,jak se mi podařilo vyfotit jasného Jiříka a okolí rozmázlé pohybem.

Zbytek fotek si můžete prohlédnout TADY

7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Wau - Jířa na kolotoči se vyved!!

Celenka řekl(a)...

Super fotky z pouti Evi, to musel bejt Jiřík nadšenej a je vidět, že jste si to pěkně užili! A tak to má bejt!

Mony řekl(a)...

perfektní záběry...ale mě už se točí hlava od pohledu ;-)

Barbora řekl(a)...

Jiřík na kolotoči je super!!!

Michaela K. řekl(a)...

jo jo jo, kolotoc je super

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tahle fotka je bombáááá

dib řekl(a)...

no to se ti teda moooc povedlo, paráda!! (ovšem ta druhá fotka, je mi blbě jenom od pohledu.)