pondělí 14. dubna 2008

9.duben 2008


Cestou ze cvičení jsme 3x potkali vlak,což je z podivem protože za dva roky co ve středu touto dobou jezdíme ze cvičení,jsme potkali snad 1.Musela jsem zůstat stát u závor protože jel vlak a já ho chtěla vyfotit,jenže ujel mi:o((,tak jsem položila foták na sedačku ,že už pojedeme a ono pořád nic.Najednou troubení a z opačného směru jede další,ten jsem cvaknout stihla:o)).Potom se závory zvedly a my vyjeli na kopec a Jiřík volá mamí ,vlak.A ten už byl celkem 3.Prostě provoz jak na hlavním nádraží v Praze.

3 komentáře:

Celenka řekl(a)...

Tak mašinka je super, taky se na ní chystám. A tahle je přímo akční!!!

Lucka73 řekl(a)...

joo - ty mraky tomu dávaj šťávu - jako na objednávku!!!!

dib řekl(a)...

no ty jo, vlak je tak běžná a obyčejná věc, vyfotit ho takto zajímavě a akčně, to je paráda!!